Poniżej publikujemy najważniejsze regulacje prawne i opinie dotyczące spraw z urzędu. Zachęcamy do zapoznania się. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Referat spraw z urzędu
tel.: +48 (22) 58-49-623
Adresy e-mail do kontaktu:
k.plaskota@ora-warszawa.com.pl
anna.arazna-stepniakowska@ora-warszawa.com.pl
Referatem kieruje: adw. Michał Fertak – Zastępca Sekretarza ORA w Warszawie
Najważniejsze regulacje prawne dotyczące spraw z urzędu
Uchwała ORA z dnia 25.11.2015 w przedmiocie prowadzenia spraw z urzędu pkt 12 poz. 1
Uchwała ORA Nr 173/2016 z dnia 21.12. 2016 – przyjęcie Regulaminu przydzielania spraw z urzędu
Uchwała ORA Nr 212/2016 z dnia 15.03.2017 – zmiana do uchwały nr 173/2016
Uchwała ORA Nr 530/2019 z dnia 10.07.2019 – zmiana do uchwały z dnia 25.11. 2015
Uchwała ORA Nr 614a/2020 z dnia 22.01.2020 zmiana uchwały nr 173/2016
Uchwała ORA Nr 655/2020 z dnia 29.07.2020 – incydentalna 2020 rok
Uchwała ORA Nr 160/2021 z dnia 13.05.2021 roku – incydentalna 2021 rok
Uchwała ORA Nr 162/2022 z dnia 23.06.2022 roku – incydentalna 2022 rok
Najważniejsze opinie prawne dotyczące spraw z urzędu
Opinia Komisji Etyki z dnia 04.01.2020 roku w sprawie spójności przepisu par.-57-ZZEAiGZ