Gabinet na wyłączność, sala spotkań na godziny, adres dla Kancelarii – prestiżowa lokalizacja i eleganckie nowoczesne wnętrza
Mieścimy się w 2 lokalizacjach łącznie o powierzchni prawie 450 m2:
- przy ul. Chłodnej 22a lok. 9/10 (róg ul. Chłodnej i Żelaznej), w sąsiedztwie Sądów przy al. Solidarności i ul. Ogrodowej – biuro o powierzchni prawie 200m2
- przy ul. Ludwiki 4c, w sąsiedztwie Sądów przy ul. Płockiej – nowo otwarte biuro o powierzchni prawie 250m2.
Do dyspozycji naszych najemców (wyłącznie adwokatów i radców prawnych) oddajemy w każdej z lokalizacji: 2 multimedialne sale konferencyjne (6 i 8 osobowa), 7 i 10 gabinetów do pracy i spotkań z klientami (w zależności od lokalizacji), 6 biurek we wspólnej przestrzeni coworkingowej – przy których można przysiąść i popracować, poczekalnię, kuchnię – w której bez ograniczeń kawa, herbata, woda oraz recepcję czynną w godz. 8 -18 – zapewniającą serwis kawowy w trakcie spotkań oraz obsługę korespondencji.
Gabinety są w pełni wyposażone i umeblowane, duże i przestronne, z dostępem światła dziennego i klimatyzowane.
Oferujemy wiele elastycznych pakietów najmu począwszy od udostępnienia wyłącznie adresu siedziby dla prowadzonej działalności połączonego z obsługą sekretarską korespondencji przychodzącej, coworking w ramach wspólnej 6 osobowej przestrzeni pracy, poprzez najem na godziny gabinetów i sal konferencyjnych do pracy i spotkań z Klientami, a skończywszy na najmie gabinetów na wyłączność w tym z dedykowanym miejscem w garażu podziemnym.
W ramach każdego z Pakietów – możliwość rejestracji adresu działalności pod naszym adresem.
Co nas wyróżnia:
- obsługa korespondencji (także rejestrowanej), w tym skanowanie i wysyłka – bez dodatkowych opłat, w cenie Pakietu,
- nielimitowany dostęp do kuchni, a tam pyszna, aromatyczna, świeżo mielona kawa, zaś w godzinach pracy recepcji także serwis kawowy spotkań – bez ograniczeń, w cenie Pakietu,
- indywidualna, zamykana szafka na dokumenty – bez dodatkowych opłat, w cenie Pakietu,
- dostęp do wszelkich urządzeń biurowych,
- pomoc recepcyjna dostępna dla Ciebie i Twoich Klientów codziennie w godz. 8 00 – 18 00 (w tym czasie przyjmujemy/odbieramy korespondencję czy dokumenty od/dla Klienta) – bez dodatkowych opłat, w cenie Pakietu,
- możliwość wyboru miejsca spotkania z Klientem w dogodnej lokalizacji – przy ul. Chłodnej 22A lub przy ul. Ludwiki 4C (obie lokalizacje oddajemy do dyspozycji naszych najemców).
Organizacja naszych biur zapewnia pełne bezpieczeństwo informacji objętych tajemnicą zawodową, zarówno w zakresie przechowywania i obiegu dokumentów, jak i organizacji spotkań. Wdrożone przez nas wielopoziomowe procedury związane z zabezpieczeniem danych przechowywanych w systemie teleinformatycznym, elektronicznych nośników informacji (łączy internetowych) oraz dokumentów zapewniają bezpieczeństwo na najwyższym poziomie.
Zapraszamy do kontaktu.
Szczegóły oferty na www.room4legal.pl lub pod nr 695 741 301