Kancelaria Adwokacka Adwokata Marka Małeckiego zatrudni aplikanta adwokackiego.
Miejsce pracy: Warszawa Śródmieście
Zakres obowiązków
- aktywny udział przy prowadzeniu spraw
- przygotowywanie projektów pism procesowych, opinii prawnych, umów
- liczne zastępstwa procesowe
- analiza orzecznictwa i doktryny
Wymagania
- status aplikanta adwokackiego – I albo II rok aplikacji
- praktyczna znajomość prawa cywilnego, karnego lub handlowego,
- doświadczenie w zastępstwach przed sądem i innymi organami
- dobra organizacja czasu pracy i samodzielność
- odpowiedzialność
- zaangażowanie w powierzone zadania
- odporność na stres
- dyspozycyjność 5 dni w tygodniu
- znajomość dwóch języków obcych
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na pełen etat – forma współpracy do ustalenia
- możliwość kontaktu z klientem i samodzielnego prowadzenia spraw
- możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia
- możliwość pracy przy obsłudze ciekawych, pełnych wyzwań spraw
- dogodną lokalizację Kancelarii
- możliwość samorealizacji i rozwoju zawodowego
O nas
Adwokat Marek Małecki oraz członkowie jego zespołu są specjalistami w zakresie kompleksowego doradztwa prawnego świadczonego na rzecz osób fizycznych i prawnych, z sukcesem reprezentującymi klientów w postępowaniach cywilnych, administracyjnych, podatkowych i karnych. Zespół współpracowników Kancelarii tworzy grono znakomicie wykształconych i wszechstronnych adwokatów i radców prawnych wspieranych przez aplikantów oraz studentów prawa. Trzon Kancelarii tworzy grupa jej wychowanków, którzy swoje umiejętności zdobywali w najciekawszych procesach sądowych i projektach biznesowych pierwszej dekady XXI wieku w Polsce. Na przestrzeni prawie 20 lat adwokat Marek Małecki wraz z członkami swojego zespołu reprezentował klientów w wielu ciekawych, trudnych i nierzadko budzących zainteresowanie opinii publicznej procesach cywilnych i karnych.
Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja@adwmalecki.pl wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych.