Komisja Informatyzacji Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie uprzejmie informuje, że Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych udostępniła możliwość zakodowania podpisu elektronicznego w legitymacji adwokackiej. Publikujemy szczegółową instrukcję zakupu, uwierzytelnienia i kodowania podpisu elektronicznego w legitymacjach dla adwokatów naszej Izby. PWPW wyznaczyła również pracownika dedykowanego, który ma wesprzeć warszawskich adwokatów chcących skorzystać z tej możliwości.
Uwaga! Przed dokonaniem zakupu certyfikatu należy upewnić się, czy Państwa legitymacja posiada odpowiednią funkcjonalność (w przypadku starszych legitymacji może zaistnieć konieczność ich wymiany).
Wsparciem adwokatom naszej Izby służy Infolinia PWPW (22 464 79 79) oraz Pani Justyna Dzięcioł (727 042 129, justyna.dzieciol@pwpw.pl).
Szczegółowe informacje zawarto w INSTRUKCJI.