W związku z powołaniem przez Okręgową Radę Adwokacką w Warszawie Centrum Mediacji Izby Adwokackiej w Warszawie poniżej publikujemy informację na temat wpisu na listę mediatorów i warunków, jakie trzeba spełnić.
Na listę mediatorów Centrum może być wpisana osoba, która:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych,
- jest członkiem Izby Adwokackiej w Warszawie lub jest wpisana na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką w Warszawie;
- posiada wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji, w szczególności legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu mediacji, bądź zaświadczeniem ukończenia szkolenia przeprowadzonego zgodnie ze standardami przyjętymi w dniu 29 października 2007 roku przez Społeczną Radę ds. Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości.
CO POWINIEN ZAWIERAĆ WNIOSEK?
- imię,nazwisko, adres, numer telefonu i adres poczty elektronicznej,
- preferowaną specjalizację,
- oświadczenieo posiadaniu pełne jzdolnoścido czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- informacjęo wpisie na listę adwokatów lub aplikantów adwokackich lub prawników zagranicznych i numeru wpisu,
- informacjęo znajomości języków obcych,
- informacjęo odbytych szkoleniach z zakresu mediacji i posiadanym doświadczeniu.
Do wniosku o wpis na listę mediatorów zainteresowany powinien dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla realizacji celów statutowych Centrum.
Dla ułatwienia przygotowaliśmy wzór wniosku!
Centrum Mediacji Izby Adwokackiej w Warszawie
Koordynator: adw. Marcjanna Dębska
Adres e-mail: centrum.mediacji@ora-warszawa.com.pl