Naj­spo­koj­niej­szy czło­wiek na świe­cie – kam­pa­nia wize­run­kowa

30 wrze­śnia 2024 r. wystartowała kam­pa­nia wize­run­kowa Adwo­ka­tury „Naj­spo­koj­niej­szy czło­wiek na świe­cie”. Prze­pro­wa­dze­nie kam­pa­nii to przede wszyst­kim reali­za­cja sta­łej stra­te­gii pro­mo­wa­nia zawodu adwo­kata, a także wyko­na­nie uchwały Kra­jo­wego Zjazdu Adwo­ka­tury z 2021 r.

Prace nad kam­pa­nią zostały poprze­dzone bada­niami świa­do­mo­ści praw­nej spo­łe­czeń­stwa, a także postrze­ga­nia adwo­ka­tek i adwo­ka­tów przez spo­łe­czeń­stwo. Wyniki tych badań zde­cy­do­wały o kształ­cie kam­pa­nii, w tym o kon­cep­cji kre­atyw­nej oraz wybo­rze kana­łów komu­ni­ka­cji.

Kam­pa­nia ma przede wszyst­kim wzbu­dzić w odbiorcy prze­ko­na­nie, że korzy­sta­nie z pomocy adwo­kata daje poczu­cie bez­pie­czeń­stwa i kom­fortu psy­chicz­nego zwią­za­nego z uzy­ska­niem pomocy w roz­wią­za­niu pro­blemu. Celem kam­pa­nii jest także odcza­ro­wa­nie pew­nych ste­reo­ty­pów, ale też uświa­do­mie­nie potrzeb. Skorzy­sta­nie z pomocy adwo­kata, gdy nie jest jesz­cze za późno, jest nie tylko korzy­ścią dla oby­wa­tela, ale także jest w inte­re­sie spo­łecz­nym.

Kreu­jąc kam­pa­nię sku­piono się na ade­kwat­nych do współ­cze­snych realiów środ­kach wyrazu, a także kana­łach komu­ni­ka­cji, zapew­nia­ją­cych naj­szer­sze dotar­cie do odbiorcy, czyli klien­tów. Z tego też względu kam­pa­nia będzie pro­wa­dzona wyłącz­nie w Inter­ne­cie. Taka decy­zja podyk­to­wana jest fak­tem, że dziś to Inter­net jest głów­nym, a cza­sem jedy­nym medium, z któ­rego czer­pią infor­ma­cje osoby w każ­dym wieku. To Inter­net pozwala na dotar­cie z infor­ma­cją do naj­więk­szej grupy odbior­ców.

Każdy z adwo­ka­tek i adwo­ka­tów, człon­ków danej Izby, bez względu na to, czy wyko­nuje zawód adwo­kata, czy dopiero odbywa apli­ka­cję adwo­kacką, może dołą­czyć do pro­mo­wa­nia naszej kam­pa­nii poprzez publi­ka­cję przy­go­to­wa­nych przez NRA tre­ści we wła­snych social mediach i na stro­nach inter­ne­to­wych, posze­rza­jąc w ten spo­sób zasięg dotar­cia kam­pa­nii.

Agen­cję rekla­mową, która przy­go­to­wała mate­riały do kam­pa­nii, wyło­niło Pre­zy­dium NRA w dro­dze otwar­tego kon­kursu. Z agen­cją przy reali­za­cji kam­pa­nii pra­co­wał zespół adwo­ka­tek i adwo­ka­tów, powo­łany przez Pre­zy­dium NRA przy Komi­sji Wize­runku NRA.

Mate­riały do pobra­nia:
(wejdź na dysk i pobierz mate­riały)

Link do strony kam­pa­nii: naj­spo­koj­niej­szy.pl

Zachę­camy do zapo­zna­nia się z komu­ni­ka­tem pra­so­wym doty­czą­cym kam­pa­nii:
(prze­czy­taj komu­ni­kat)