Serdecznie zapraszamy na szkolenie on-line „NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2”, które są kontynuacją szkolenia przeprowadzonego w czerwcu przez Komisję do spraw wsparcia w wykonywaniu zawodu. Szkolenia podejmą tematykę zakładania działalności gospodarczej i prowadzenia własnej kancelarii adwokackiej, dlatego zapraszamy wszystkich Członków naszej Izby, gdyż są dedykowane wszystkim adwokatom, także i tym, którzy prowadzą już praktykę od kilku lat.
W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Wydawnictwa: Wolters Kluwer i C.H. Beck, które omówią oferowane przez nich usługi i produkty dedykowane kancelariom adwokackim.
Przypominamy o wcześniejszej rejestracji – w przypadku wyczerpania się limitu miejsc na Zoom’ie, rejestracja zostanie automatycznie zamknięta.
I. NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2
Podstawy prowadzenia działalności – organizacja kancelarii, relacje z samorządem i zasady postępowania w przypadku przeszukań oraz postępowanie w przypadku wezwania w charakterze świadka
12 września 2024 r. (czwartek), godz. 18:00 – 20:30
Spotkanie poprowadzi adw. Jakub Bartosiak i adw. Aleksander Krysztofowicz
Moderatorzy: adw. Maria Kozłowska i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka
• Organizacja Kancelarii: miejsce, sekretariat, relacja ze wspólnikami/innymi Adwokatami, ubezpieczenie, lokal, tworzenie i przechowywanie dokumentów, księgowość;
• Urzędówki: czy przyjmować, relacje z klientami, dyżury w postępowaniu przyspieszonym, jak się zachować po otrzymaniu sprawy;
• Klienci: umowa, sposób rozliczania, faktury lub paragony;
• Relacje z Sądem i samorządem: skargi, postępowania dyscyplinarne, komisja etyki;
• Przeszukanie w Kancelarii Adwokackiej – zasady postępowania; wezwanie w charakterze świadka, wezwanie do wydania dokumentów, przeszukania.
Linki do rejestracji dla uczestników:
https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_RMtFlEsMRcaWimGckCaTuQ
II. NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2
Marketing i promocja Kancelarii Adwokackiej? Własna Kancelaria – fakty i mity
17 września 2024 r. (wtorek), godz. 18:00 – 20:00
Spotkanie poprowadzi adw. Tymoteusz Paprocki – Przewodniczący Komisji Wizerunku, Komunikacji i Edukacji Społecznej
Moderatorzy: adw. Maria Kozłowska i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka
• Kiedy rozpocząć budowę własnej Kancelarii – czy wiek i staż ma znaczenie.
• Priorytety zawodowe – podstawa rozwoju.
• Organizacja pracy – klucz do profesjonalizmu.
• Samemu czy z zespołem – jak tworzyć i rozwijać Kancelarię.
• Well – Ballanced finansowy w wykonywaniu zawodu Adwokata – jak to osiągnąć.
• Inwestycja w siebie, w zespół czy w biuro? Jak pogodzić różne ścieżki rozwoju.
• Klienci Kancelarii – budowanie strategii.
• Pozycjonowanie Kancelarii – jak kreować swój wizerunek Adwokata.
Linki do rejestracji dla uczestników:
https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_RyxX6LgKR1GRtT-37sU2Ig
oraz spotkania dotyczące ofert z Wydawnictw:
1) NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2
LegalDesk i Lex Baza Dokumenty – (Wydawnictwo Wolters Kluwer)
22 sierpnia 2024 r. (czwartek), godz. 18:00 – 20:00
Moderatorzy: adw. Monika Rajska i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka
• program Wydawnictwa Wolters Kluwer do obsługi kancelarii, który ma ułatwić prowadzenie administracji spraw oraz rozliczenia z klientami.
• LegalDesk to intuicyjna aplikacja, która chroni dane klientów oraz kancelarii dzięki gromadzeniu informacji w bezpiecznej chmurze;
• system zapewnia mobilną i efektywną pracę, co przekłada się na lepszą kontrolę nad sprawami w kancelarii oraz umożliwia podpięcie zasobów LEX-a do bazy dokumentów;
• Lex Baza Dokumenty – jak działa centralne repozytorium dokumentów, ustawianie powiązań pomiędzy dokumentami wewnętrznymi i odwołań do aktów prawnych.
Linki do rejestracji dla uczestników:
https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_gG1pR-cATvOgDCtuOCo95A
2) NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2
Lex Kompas Orzeczniczy i AI oraz Legal Alert – (Wydawnictwo Wolters Kluwer)
27 sierpnia 2024 r. (wtorek), godz. 18:00 – 20:00
Moderatorzy: adw. Monika Rajska i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka
Podczas spotkania zostanie przedstawione:
• wykorzystanie sztucznej inteligencji w systemie informacji prawnej LEX;
• co to jest i jak się posługiwać Legal Alert – programem do komunikacji e-mail z klientami kancelarii prawnej, który zapewnia gotowe, eksperckie treści do newsletterów i narzędzie do ich wysyłki;
• oraz system Lex Kompas Orzeczniczy – narzędzie oferujące dostęp do autorskich opracowań orzeczeń oraz szeregu funkcjonalności opartych na sztucznej inteligencji, ułatwiających pracę z orzecznictwem, dzięki którym: ogranicza się ryzyko pominięcia ważnych orzeczeń oraz powołania się na uchylone orzeczenie, szybko ustala się praktykę orzeczniczą popierającą dany pogląd oraz łatwo można sprawdzić istotę orzeczenia i przeanalizować jego treść).
Linki do rejestracji dla uczestników:
https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_C_bemCPiS4WVSduhg74Y2A
3) NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2
Nowe funkcjonalności Legalisa (Wydawnictwo C.H. Beck)
4 września 2024 r. (środa), godz. 18:00 – 20:00
Moderatorzy: adw. Monika Rajska i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka
Podczas spotkania zostanie przedstawione:
• korzystanie z systemu Informacji Prawnej Legalis, który zawiera moduły tematyczne, serwisy i narzędzia dopasowane do specyfiki pracy adwokata, gdyż Legalis to aktualizowane codziennie akty prawne, orzecznictwo sądów polskich i europejskich oraz wzory pism i umów;
• jak system umożliwia korzystanie z aktualności poprzez n.ius® i Rzeczpospolitą, kwartalnie aktualizowane są komentarze BeckOK® oraz zawiera omówienia kluczowych orzeczeń z ius.focus;
• korzystanie z narzędzi, które usprawnią codzienną pracę m.in. takich jak Beck KRS i Translator;
• od lutego 2024 r. miesięcznik Palestra dostępny jest dla użytkowników Systemu Legalis.
Linki do rejestracji dla uczestników:
https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_N0LIlIHVROaXywFiJ-uUVg
4) NA ZAWODOWYM STARCIE cz. 2
IUSCASE (Wydawnictwo C.H. Beck)
16 września 2024 r. (poniedziałek), godz. 18:00 – 20:00
Moderatorzy: adw. Monika Rajska i adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka
Podczas spotkania zostanie przedstawione:
• jak system pomaga w organizacji pracy zespołu prawnego, oferujący integrację z Portalem Informacyjnym Sądów Powszechnych;
• w jaki sposób został stworzony do zarządzania kancelarią adwokacką. Pokazane zostanie możliwe usprawnienie pracę poprzez prowadzenie katalogu klientów, kontaktów, kontrahentów oraz instytucji, utrwalenie historii współpracy i obsługi klientów, rejestrowanie czasu pracy wraz z obsługą wielu systemów rozliczeniowych z możliwością parametryzacji i fakturowaniem z automatycznym generowaniem załączników i wysyłką z systemu;
• jak wygląda możliwość zapisywania dokumentów z wersjonowaniem przypisanym do spraw, wyszukiwanie pełnotekstowe wewnątrz dokumentów, elektroniczny rejestr korespondencji wraz z rejestracją kosztów, kontrola dostępu i uprawnień oparta o hierarchię stanowisk w kancelarii i szczegółowy rejestr aktywności użytkowników systemu, podwójne zabezpieczenie przed skasowaniem oraz kontrolowany eksport danych.
Linki do rejestracji dla uczestników:
https://ora-warszawa-pl.zoom.us/webinar/register/WN_QbhJ8RVTRua9cgTBnOp-7A
Serdecznie zapraszamy!
adw. Joanna Tkaczyk – Lipnicka – Przewodnicząca Komisji ds. wsparcia w wykonywaniu zawodu
adw. Monika Rajska – członek Komisji ds. wsparcia w wykonywaniu zawodu
adw. Maria Kozłowska – członek Komisji ds. wsparcia w wykonywaniu zawodu