Wicedziekan ORA w Warszawie adw. Katarzyna Gajowniczek-Pruszyńska – odpowiedzialna za szkolenie aplikantów oraz Grafton Recruitment Poland serdecznie zapraszają aplikantów adwokackich Samorządu Aplikantów Adwokackich Izby Adwokackiej w Warszawie oraz kandydatów na aplikantów, którzy w tym roku zdali egzamin na aplikację, na III. edycję szkolenia pt. „HR w świecie prawniczym – jak zdobyć pracę w renomowanej kancelarii?”.
Nie jest tajemnicą, iż nawet najlepsze umiejętności fachowe aplikantów adwokackich są obecnie niewystarczające na konkurencyjnym rynku pracy. To za mało, aby dostać pracę w renomowanej kancelarii. Potrzebne jest także „know how” z zakres procesów rekrutacji i sposobów adekwatnych odpowiedzi na pojawiające się na rynku oferty pracy.
O tym wszystkim, co niezbędne w tym zakresie dowiecie się właśnie na tym szkoleniu.
Szkolenie odbędzie się 6 grudnia br. w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie Al. Ujazdowskie 49 – start o godzinie 18.00.
Szkolenie obejmuje część teoretyczną prowadzoną przez uznanych ekspertów z zakresu rekrutacji z Grafton Recruitment Poland oraz praktyczną, polegająca na prowadzeniu przez przedstawicieli międzynarodowych kancelarii: Dentons Kariera, CMS Polska – Kariera oraz DLA Piper symulowanych rozmów kwalifikacyjnych.
Zgłoszenie na szkolenie należy kierować na adres: szkolenia@ora-warszawa.com.pl. Termin zgłoszeń upływa 4 grudnia br. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenie na szkolenie oznacza jednocześnie zgodę uczestnika szkolenia do wzięcia udziału w symulowanych rozmowach kwalifikacyjnych.
Program warsztatów:
Godzina 18.00 – warsztat nr I – Rynek pracy – trendy – Daniel Bastjan – Marketing and Market Analyses Specialist
– Oferty pracy – najskuteczniejsze sposoby nawiązania kontaktu z rekruterem
– Social Media – profil zawodowy i prywatny
Godzina 18.30 – warsztat nr II – Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej – najlepsze praktyki – Mateusz Skiba – Project Manager | Business Services
– Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej – najlepsze praktyki:
– Zapoznanie się z ofertą
– Informacje o pracodawcy
– Zarządzanie stresem
– Pierwsze wrażenie” – o co warto zadbać aby dobrze się zaprezentować
Godzina 19.00 – warsztat nr III – Przygotowanie CV – Mateusz Skiba – Project Manager | Business Services
– Forma i treść dokumentu
– Ocena umiejętności językowych
Godzina 13.30 – warsztat nr IV – Rozmowa kwalifikacyjna – Magdalena Lachowska – Senior Recruitment Consultant – Temporary & Outsourcing i Gabriela Ługowska – Junior Recruitment Consultant | Business Services
– Scenariusz rozmowy
– cele rozmowy
– Przykładowe pytania
-Skuteczne i wyczerpujące odpowiedzi
– Oczekiwania finansowe – jak rozmawiać o wynagrodzeniu
– Jakie pytania warto zadać w trakcie rozmowy?
– Nowoczesne sposoby rekrutacji
Godzina 20.00 – symulowane rozmowy kwalifikacyjne z rekruterkami z renomowanych kancelarii prawniczych: Dentons, DLA Pipper oraz CMS.