W załączeniu publikujemy odpowiedzi Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Poczty Polskiej S.A. na przesłane stanowisko nr 2 ORA z dnia 8 stycznia 2020 roku w związku z godzinami pracy placówki głównej Poczty Polskiej w Warszawie okresie noworocznym.
Poniżej przypominamy także treść podjętego stanowiska nr 2 ORA z dnia 8 stycznia 2020 w tej sprawie oraz pisma przewodnie skierowane do w/w podmiotów.
Prezydium ORA w Warszawie zapewnia jednocześnie, iż na bieżąco będzie monitorować i reagować na ewentualne problemy z godzinami pracy placówki głównej Poczty Polskiej w Warszawie.
Odpowiedź Poczty Polskiej na stanowisko ORA nr 2 z dnia 08.01.2020
Odpowiedź Urzędu Komunikacji Elektronicznej na stanowisko ORA nr 2 z dnia 08.01.2020
20.01.2020 – przekazanie stanowiska ORA nr 2 z dnia 08.01.2020 _Prezes UKE_popr 20.01.2020 – przekazanie stanowiska ORA nr 2 z dnia 08.01.2020_Prezes Poczty Polskiej_popr odpis Stanowiska Nr 2 ORA w Warszawie w związku w związku z godzinami pracy placówki poczty głównej w okresie świątecznym
20.01.2020 – przekazanie stanowiska ORA nr 2 z dnia 08.01.2020_Prezes Poczty Polskiej