Szanowni Państwo, poniżej kilka praktycznych techniczno-organizacyjnych informacji odnośnie Zgromadzenia. Zachęcamy do zapoznania się.
- Helpdesk
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, problemy techniczne w trakcie Zgromadzenia dzwońcie pod dedykowany do wsparcia technicznego numer telefonu 61 666 19 77.
Uprzejmie prosimy o nie kierowanie tego rodzaju uwag przez komunikator, który służy do komunikacji z Prezydium.
- Zabieranie głosu w trakcie Zgromadzenia
Głos w trakcie zgromadzenia (np. w dyskusji, bądź aby przedstawić zgromadzeniu uzasadnienie określonego wniosku) będzie można zabrać wyłącznie poprzez dedykowaną linię telefoniczną. Ze względu na kwestie techniczne i zidentyfikowane problemy z dźwiękiem podczas pierwszego globalnego testu, po szeregu analiz, podjęto decyzję o rezygnacji z równoległej komunikacji przez zoom.
Powyższe rozwiązanie jest stosowane przez inne izby przeprowadzające Zgromadzenia w formie zdalnej. Ze względów bezpieczeństwa osoby zabierające głos podczas Zgromadzenia powinny używać tego samego numeru telefonu, który został wskazany w Panelu Adwokata. Komunikator zoom nie daje możliwości weryfikacji użytkownika. W związku z powyższym prośba o weryfikację wskazanego numeru.
- Podwójna weryfikacja
Ze względów bezpieczeństwa logowanie do systemu WZA24 podczas Zgromadzenia będzie się odbywało dwuetapowo – przy użyciu kodów przesyłanych smsem na numer telefonu wskazany w Panelu Adwokata. W związku z tym prośba jak powyżej o weryfikację wskazanego numeru co jest warunkiem aktywnego udziału w Zgromadzeniu.
- Komunikator
Okno czatu w aplikacji WZA24 służy wyłącznie do kontaktu z Prezydium Zgromadzenia i jest formalnym kanałem komunikacji, zatem uprzejmie prosimy, o nie kierowanie innych wiadomości przez komunikator.
- Przekaz wideo
W oknie wyświetlonym w aplikacji WZA24 będzie przekaz wideo. Kliknięcie w odpowiedni numer znajdujący się pod oknem wyświetlania nie powoduje zmiany widoku i kamery. Jest to przekaz w innym formacie, na wypadek gdyby występowały zakłócenia.