Komisja ds. Informatyzacji ponownie uprzejmie przypomina o wchodzącym w życie z dniem 01 stycznia 2025 r. obowiązku e-Doręczeń.
Komisja ds. Informatyzacji przy ORA w Warszawie śledzi zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1045) od początku prac legislacyjnych. Szczególna uwaga przykładana jest do obowiązku korzystania z e-Doręczeń przez podmioty wskazane w ustawie o doręczeniach elektronicznych w ramach określonego terminu.
Informujemy, że ze względu na ogólnokrajowy charakter zmian, na stronie Naczelnej Rady Adwokackiej, udostępnionych jest szereg materiałów informacyjnych oraz szkoleniowych dla członków samorządu adwokackiego (https://www.adwokatura.pl/e-doreczenia/e-doreczenia/nagranie-szkolenia-doreczenia-elektroniczne-dostepne-na-e-palestrze/).
Za największe wyzwanie w związku z wprowadzeniem systemu e-Doręczeń uznaje się konieczność zapewnienia sprawnych kanałów komunikacji na wypadek pojawienia jakichkolwiek problemów w działaniu systemu. W tym celu przekazano dodatkową informację o możliwości zgłoszenia ewentualnych problemów za pośrednictwem poczty e-mail.
Komisja ds. Informatyzacji przy ORA w Warszawie