Komisja do spraw wsparcia w wykonywaniu zawodu serdecznie dziękuje wszystkim uczestnikom poniedziałkowego spotkania „Cyfrowa Kancelaria – nowa aplikacja dla adwokatów”. W szkoleniu udział wzięło ponad 35 członków Izby. Za udział w spotkaniu przysługują 2 pkt szkoleniowe KDZ.
Spotkanie poprowadzili przedstawiciele Wydawnictwa Wolters Kluwer, którzy w bardzo przejrzysty sposób przedstawili funkcjonalności nowej aplikacji i czym jest „Cyfrowa Kancelaria”. „Cyfrowa Kancelaria” to aplikacja do zarządzania kancelarią adwokacką wdrożona przez Naczelną Radę Adwokacką oraz Fundację Adwokatury Polskiej w ramach cyfryzacji Adwokatury, realizowana przy współpracy z Wolters Kluwer Polska.
Po spotkaniu pojawiło się sporo pytań dotyczących obsługi aplikacji, możliwości jej indywidualnej konfiguracji a w szczególności bardziej rozbudowanego modułu finansowego.
Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonalności i działania aplikacji prosimy o przesyłanie na email Komisji: joanna.tkaczyk@ora-warszawa.com.pl
Po wakacyjnej przerwie Komisja do spraw wsparcia w wykonywaniu przewiduje kolejne spotkanie dotyczące Cyfrowej Kancelarii. Postaramy się także przedstawić IusCase podobny produkt wydawnictwa C.H. Beck.
Komunikaty Komisji pojawią się po ustaleniu terminów spotkań – jednak już dzisiaj serdecznie na nie zapraszamy!
adw. Joanna Tkaczyk-Lipnicka – Przewodnicząca Komisji ds. wsparcia w wykonywaniu zawodu
adw. Monik Rajska – członek Komisji ds. wsparcia w wykonywaniu zawodu
Pytania dotyczące zamówień i oferty Cyfrowa Kancelaria:
E-mail: fundacja.sklep@nra.pl
Telefon: 786 338 123
Pytania techniczne i związane z obsługą aplikacji:
E-mail: pomoc.techniczna@wolterskluwer.pl
Telefon: 801 04 45 45
a więcej informacji znajdziecie Państwo pod linkiem:
https://www.ck.adwokatura.pl/produkty/cyfrowa-kancelaria,405475.html